سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
علی محمدی-طلبه ای از زنجان
کم گوى و گزیده گوى چون دُرّ نمی‌دانم تا کدامین قلۀ اهدافم صعود خواهم کرد؛ اما بی‌وقفه به سوی آخرینش در حرکتم
درباره وبلاگ


آدرس ایمیلمmohammadi1904@yahoo.com سعی این وبلاگ ارائه ی مباحث اخلاقی می باشد وبه دنبال این است یک دوره اخلاق نظری را به صورت کاملا آکادمیک در اینجا بیان کند،انشالله دعا کنید که بتوانیم عمل کنیم نه اینکه فقط به صورت اطلاعات در دلمان انباشته کنیم. بنده ی حقیر رشته ی تخصصی ام علاوه بر حوزوی بودن،فلسفه ی اخلاق می باشد.
لوگو
آدرس ایمیلمmohammadi1904@yahoo.com
سعی این وبلاگ ارائه ی مباحث اخلاقی می باشد وبه دنبال این است یک دوره اخلاق نظری را به صورت کاملا آکادمیک در اینجا بیان کند،انشالله دعا کنید که بتوانیم عمل کنیم نه اینکه فقط به صورت اطلاعات در دلمان انباشته کنیم.
بنده ی حقیر رشته ی تخصصی ام علاوه بر حوزوی بودن،فلسفه ی اخلاق می باشد.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 23
  • کل بازدیدها: 681208



"اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رئیس فضای مجازی کشور میشدم! امروز فضای مجازی قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است و منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است و ان ها هم دارند به ما ضربه می زنند. مانیازبه یک شبکه پیام رسان وسیع با ظرفیت حداقل 20 میلیون کاربر داریم. شبکه ای که همه امکانات و جذابیت های موجود را داشته باشد و حتی از شبکه های موجود بهتر باشد. باید کاری کنید که مردم به تلگرام نیاز نداشته باشند. ورودهوشمندانه به شبکه های اجتماعی بین المللی خیلی خوب است اما حواستان باشد آدم هایی ورود کنند که از شرایط آگاه باشند. ورود تهاجمی یکی از راه های ورود به این شبکه هاست. بخشی از این اقدام به جلوگیری قانونی شبکه های اجتماعی مربوط می شوداما شما هم باید فعال شوید و نیاز است تحول هوشمندانه ای انجام بگیرد.

فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست ،اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمیشناسند برسانید!این فرصت فوق العاده ایست مبادا این فرصت را ضایع کنید که اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد. این فضا مثل یک رودخانه‌ی پر از آب و خروشان است که می‌آید و دائماً هم بر آب آن افزوده و خروشان‌تر می‌شود. اگر ما برای این رودخانه تدبیر کنیم و برنامه داشته باشیم؛ زه‌کشی کنیم و هدایت کنیم این رودخانه را تا به سد بریزد، می‌شود فرصت. اگر رهایش کنیم و برنامه‌ای برای آن نداشته باشیم، می‌شود یک تهدید.

 




موضوع مطلب :

       نظر
جمعه 95 دی 10 :: 1:10 عصر
علی محمدی